Sicko


Då var det söndag. Nu har jag varit sjuk hela jäkla påsklovet. Jag är så arg! Och ännu är det inte över. Imorgon kör skolan igång och det känns som att jag har legat i koma. Igår vågade jag mig ut och köpa en macka och det räckte för att jag skulle vara helt utmattad resten av dagen. Idag ska jag försöka ta mig till iulius och köpa råvaror. Annars händer absolut ingenting. Har spenderat största delen av tiden i sängen. Spelat tomb raider 3 och vice city när jag orkat. Annars absolut noll. Jag-är-så-uttråkad!!

Ska bli kul att köra igång med skolan igen. Saknar alla er jag inte kunnat träffa under lovet! Måste ta igen det :)

Har sjuk ångest att jag knappt hunnit plugga något. Ska försöka ta igen det denna veckan. Hoppas alla har det bra och har sluppit skitmaginfluensan. Kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Usch! Stackars Alex =( Hoppas det blir bättre snart vännen...om du ska äta efter magsjuka så måste du börja med soppa och yoghurt, och sånt söta du =) du får inte våldta magen med sushi på en gång haha =) Jag längtar verkligen efter att komma ner! Vi har inte pratat på ett tag nu..=( Msn? Puss./ Veronica.

Alexandra sa...

Älskling du är ju aldrig på msn? Kom in ikväll? Saknar dig! <3 Puss

Anonym sa...

tack för en bra blogg! jag har följt dig ett tag nu, och det verkar som att du ofta blir sjuk i rumänien? är det ett sammanträffande bara eller är det lättare att bli sjuk där nere, jag tänker då främst på vattnet, annan bakterieflora osv?

Anonym sa...

will do, will do =)puss./ V

Alexandra sa...

Hej hej. Jag har inte tänkt på det men det kan kanske stämma. Vad jag vet är det inte farligt att dricka kranvattnet här men jag har hört att man ska undvika det för säkerhets skull. Det blir dock dyrt i längden att hålla på att köpa vatten. Men det kan ligga något i att det är därför jag är sjuk så ofta. Där fick jag mig en tankeställare.. Kul att du gillar bloggen. Mvh - Alexandra

Skicka en kommentar