Morbus




Nu vill jag bli FRISK!

फ्रिस्क (Varför kan man skriva på hindi i denna bloggen!?)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej jobbar du som model? Och vart ska man vända sig om man vill bli modell? :)

Alexandra sa...

Hej. Jag fick ett erbjudande att jobba som modell för ett tag sedan men jag har inte orkat tappa de ca 8 kilo jag måste bli av med för att nå de magiska 90 60 90. Jag har rekommenderat andra till samma agentur dock och det har fungerat bra. Är du intresserad kan jag presentera dig. Jag vet att de är strikta med måtten och att du ska vara mellan 175-180 cm. Kram

Anonym sa...

Om man väger 60 kilo och är 178cm lång kan man bli modell då? Ja, jag e intresserad, kan jag få din mail så att jag kan kontakta dig! PussHej =)

Anonym sa...

Hej jag heter Lisa :) och jag tycker att du har en jätte fin blogg. Jag gör en liten undersökning om förhållanden i Sverige och om jag kan få be & ställa några frågor. Det är bara ja och nej frågor. 1. Har du någon kille? Vill du ha ett förhållande? Jag skulle uppskatta svar. Tack så mycket, ha en bra dag =)

Skicka en kommentar