Skolstart!



Äntligen sitter jag i skolbänken igen! Som jag har kämpat för att komma till denna punkten. Kan fortfarande inte fatta att jag är tillbaka. Det är som att tiden har stått stilla i Cluj sedan jag åkte. Det är varmt, hela 13 grader idag med klarblå himmel. Känns för bra. Idag körde vi igång med informatik och gymnastik. Jag fick reda på att jag skulle göra om den praktiska delen av informatiken eftersom jag inte klarade den teoretiska. Nej-tack säger jag då. Får gå och kriga på dekanatet igen. Det var ett av de absolut tråkigaste segaste ämnena vi hade förra året och jag var så glad att jag klarade det.... Segt.

Imorgon är det fysiologi och Rumänska på schemat. Kommer bo i biblioteket denna terminen. (ifall någon undrar vart jag är)

Nu är det dags igen! Håll tummar och tår för mig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad läser man på informatiken? :)

Anonym sa...

Mycket statistik.. kilometerlånga formler osv. Man kan säga att man lär sig det som datorn räknar ut för oss i vanliga fall :/

Anonym sa...

Okej, jobbigt..Jag läser medicinsk statistik på läkarprogrammet i Oslo, tycker det är svårt :(

Lycka till, du är duktig :)

Skicka en kommentar