Back to school



På plats i Rumänien igen. Känns lika underbart som läskigt. Vågar inte hoppas på någonting innan skolan har rullat igång vilket blir den 22:a februari. Var på dekanatet idag och kollade så allt stod rätt till. Blev nästan chockad när de försäkrade mig om att allt var okej. Jag vågar inte ropa hej för tidigt igen. Känner mig dock lyrisk över att vara så nära skolstarten. Detta är min sista chans så det gäller att jag gör det bästa av det.

Just nu förbereder jag mig för skolstarten och flyttar ut mina saker från min gamla lägenhet. Känns lite vemodigt. Saknar Malin :/

Men nu är det nya tag som gäller. Dags att hoppa i labbrocken! (om allt går vägen, peppar peppar)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håler tummarna för dig gumman!

Anonym sa...

du är en modig tjej! lycka till!

Skicka en kommentar