In CSN we trust!

Nu sitter jag har pa internetcafe igen utan svenska bokstaver. Det ar iallafall billigt. Har sprungit runt och forsokt fa ivag min CSN ansokan hela dagen idag, det tar sin lilla tid.... Varfor jag soker sa sent ar for att jag hade omtentor att gora som maste bifogas i mitt betyg innan jag kan soka CSN. Dekanatet har minst sagt segat med att snickra ihop mina betyg och idag nar jag antligen skulle hamta dem fick jag reda pa att det kostade pengar. Jag hade inte ens rad att hamta ut dem :S

Standigt detta pengarproblem! Jag ater 2 ggr om dagen, da snackar vi banan till frukost och bonor till middag (nar det ar riktigt illa) Jag far pengar av mina foraldrar som tur ar, annars hade detta ALDRIG funkat. Jag vill inte ens tanka pa alla skulder jag har byggt upp pa bara ett ar. Men jag tanker kampa for denna utbildningen till varje pris. Far jag bara igang CSN nu sa loser sig allt annat.

Har fortfarande inte fatt fysiologibetyget mailat till mig. Blir galen pa att man maste tjata sa pa dem. Pa onsdag gor jag biokemin. Kanns inte sa bra eftersom jag knappt haft tid att plugga. Har haft arenden till dekanatet varje dag.

Jaja, nu ar det bara att vanta pa att det ska vanda, vadret ar iallafall valdigt bra.

Ang studentfesten, datumet har blivit flyttat och nu ser det ut sa har:
Lördag den 10:e som gäller nu! Se till att komma i tid för det kommer vara mycket folk! För er som inte vet så ligger Club Refresh på Piata Unirii Nr. 2! Bordsbokning etc - 0749-704072
Se till att samla ihop sa manga ni kan! Kram

0 kommentarer:

Skicka en kommentar