Anticipation

Sitter pa internetcafe nu eftersom jag inte langre kan snylta pa grannens internet. Jag haller pa att do i vantan pa mitt fysiologiresultat. Narsomhelst nu dimper det avgorande provresultatet ner i min inkorg fran fysiologilararen. Maste saga att provet var svart. Jag kommer vara lyckligaste manniskan pa jorden om jag klarade det.




Just nu laser jag om metabolismen i kroppen, cellandning, citronsyracykeln mm. Har fem dagar pa mig och har redan pluggat biokemi valdigt mycket sa det kanns bra, men man ska inte ropa hej for tidigt. Efter den 30:e ar jag friiiiiiii (i ca 10 dagar innan skolan borjar) Jag onskar att fler kompisar var har nere med mig men alla ar i Sverige. Kanns valdigt ensamt minst sagt. Men det blir mycket effektiv studietid.

Nu ett meddelande till alla svenska studenter har nere i Cluj-napoca: Denna torsdagen ar det studentfest for svenskar i alla arsgrupper pa club Refresh! Det ar ett utmarkt tillfalle for alla nya studenter som vill knyta kontakt med andra svenskar innan skolstarten samt prata med oss veteraner som garna hjalper till sa gott vi kan :) Sa dra med sa manga ni bara kan och kom till club Refresh pa torsdagkvall! See you there!
Om ni har fragor sa kontakta mig pa min mail: alexandra_merzolez@hotmail.com
Kram!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar