G33k!

Det är alltid lika roligt att sortera i sin dator. Man hittar alltid roliga bilder i någon dammig mapp som glömts bort. I mitt fall hittade jag en liten snutt av mitt projektarbete från gymnasiet. Jag var under den tiden mer beroende av world of warcraft än någonsin så vad skulle passa bättre än att göra en dokumentär om spelberoende? Under 1 månad dokumenterade jag mig själv då jag spenderade så mycket tid framför datorn som spelet kräver om man vill vara en av de bästa. Jag drog upp en karaktär från 1-70 på en månad, ni som spelar wow vet att det är ganska svårt då det tar generellt ett halvår. Jag sov på lektionerna och var uppe hela nätterna och var kort och gott ett vrak, men jäklar vad bra dokumentären blev. Fick bränna en kopia till rektorn tillochmed! :D Filmklippet nedan visar bara en liten del av den 20 minuter långa dokumentären som jag tyvärr har råkat slänga då jag formaterade datorn :( I klippet har jag varit uppe och spelat non stop i nästan 3 dygn. Var smått yr i huvudet och kunde inte riktigt fokusera på det jag ville säga som ni kommer märka :D

Hehe....

För övrigt kändes dagens prov bra. Har inga planer för kvällen. Blir nog plugg och spel. Killarna ska till obsession ikväll och titta på Tiesto som kommer dit. Han är en känd DJ som har spelat några utav Olas låtar. Ganska häftigt (= Hoppas ni får en trevlig helg! Här kommer en liten låt av mr Cash som passar på min sinnesstämning just nu.

http://www.youtube.com/watch?v=QphglQu3oL0

Puss och hej!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Alex.=) roligt att det går bra för dig med skolan och allt, såg din filmsnutt från ditt projektarbete som du hade, verkar jätte bra, synd att jag missade den då du visade upp det... kämpa och plugga hårt.. stor kram / mickis

Skicka en kommentar