Slutspurten!




Hehe ja, så här kan det bli när man pluggar sig skelögd i ett ämne man hatar=)) Tillslut vägrade min hjärna att ta in mer information. Jag klippte istället ihop den här skojiga bilden på mig och kompisarna som baywatch gänget^^ I mitten har vi Ola och till vänster sitter jag ^^ Ovanför mig har vi Staffan och bredvid honom står Sandra och håller om pojkvännen :D Tyckte det var en ganska kul grej. Sådant som händer under extrem tristess. Tentan gick nog inte så bra. Ska klara av omtentan fall jag får underkänt.
Men nu gäller det! Sista tentan i anatomi ska klaras av sedan är denna traumatiska tentaperioden över! Då är det loooov! Vågar knappt tänka på hur det kommer kännas =)) Men nu gäller det att fokusera. Anatomitentan är kungen av alla tentor, men det har jag sagt 100 ggr^^ Jag har i alla fall ett trick för att klara av slutspurten. Jag behöver kunna slappna av mellan timmarna av intensivt studerande och vad kan väl passa bättre än att spela World Of Warcraft!? Nu kör jag igång igen och aimar på full epic! Alla har vi våra taktiker för att klara av det svåra här i livet, spel är min.
När tentorna är över har jag och Sandra lovat varandra att köra igång med att börja gymma, det ska bli skönt att komma igång lite så att man inte känner sig som en tjock snigel hela dagarna. Dyker ner i studierna* Puss!




1 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jag älskar den där bilden! Sjukt rolig =)

Skicka en kommentar