Spot on!

Är på språng i skrivande stund så detta blir ett kort inlägg, åker snart till bucharest. ÄNTLIGEn är denna terminen bakom mig! Det känns så otroligt skönt! Livet känns värt att leva igen när man kan lämna bokhörnan för ett litet tag :D Gjorde den stora anatomitentan idag, gick in och stod framför 6 lärare och blev förhörd. Fick ca 15 frågor sedan var jag klar, till min stora förvåning hade jag svarat rätt på alla frågor (!) Märkte knappt att det hände så hög på adrenalin som jag var :D Plötsligt mitt inne i stormen av frågorna sa läraren: "Tack, du får en tia". EN TIA!? Blev helt paff! Jag som trodde jag skulle skrapa hem en sjua max. Jag dansade ut ur salen och tog ett glädjeskutt på gatan (som var full av snö så jag ramlade :D)

JAAAAGGG FICK EN TIAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!
Hehe få människor är lyckligare än mig idag. Nu måste jag rusa. I nästa inlägg blir det massa bilder från resan. Kram!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Graaaaatiiiiis gumman!!!! Du är så duktig. Är så glad för din skull. Kram Mamma

Anonym sa...

Ett stort grattis från morbror. Jag visste väl att du skulle klara det med bravur! Njut nu av välförtjänt ledighet.

Anonym sa...

Grattis önskar Mormor och Morfar.

Anonym sa...

Grattis!Om du visste vad min mage pirrade hela torsdagen den 12 febr.Så gick du ut med full pott. HURRA HURRA!dU KAN VÄL HÖRA AV DIG OM DU FÅTT BOKEN SOM JAG SKICKAT. jAG HAR OCKSÅ TVÅ KORT, nU FÅR DU HA EN HÄRLIG LEDIGHET. hÄLSA vERONICA.

pUSS OCH KRAM. MORMOR OCH MORFAR.

Anonym sa...

Grattis till din 10a!! När kommer du tillbaka?! Saknar dig, puss sandra!

Skicka en kommentar