Sommarbilder



Jag har spenderat mina första dagar hemma i Sverige hos min mamma i Ulricehamn. Det har varit som att bo på spa. God mat lagad till mig varje dag och vi har kunnat sola och bada. Andra kvällen bjöd mamma på kräftor nere vid bryggan och vi grillade och drack vin. Det är så skönt att vara hemma och få slappna av! Jag har sökt en del jobb men inte fått napp. Idag ska jag in till stan igen och leta men först ska jag hitta ett gym. På måndag biter jag tag i farmakologistudierna. Det går inte att beskriva hur skönt det är att äntligen vara hemma!

Här kommer lite bilder från dagarna som gått:














Hoppas ni alla har en fantastisk sommar!




2 kommentarer:

Unknown sa...

Så söt yoda är! :) kände han igen dig?

Alexandra sa...

Han kände igen mig som tur var! Han visste inte vart han skulle göra av sig själv när han såg mig i dörren. Vi umgås varje dag nu och jag vet inte hur jag ska klara mig utan honom när jag måste åka hem igen.

Skicka en kommentar