Sommartider



Jag bor just nu hos mormor och morfar. På bilden står jag och blickar ut över mölndal från deras balkong. Visst är det en fantastisk utsikt? Just nu bor jag lite här och där hos vänner och familj. Det är så skönt att vara hemma igen och få träffa alla. Jag har en sådan tur som har så mycket underbara människor omkring mig.

Här kommer lite bilder på helgen som gick:


Mamma kom och hälsade på över helgen. Hon bor annars i Stockholm. Som vanligt blev det liv i luckan. Mamma är väldigt aktiv. Hon cycklar, tränar, springer, simmar och åker skidor. You name it. Hon får mig att känna mig som en åttioåring.



Fina faster kom och hälsade på över en middag. Visst är Yoda söt i bakgrunden?



Så synd att man inte kan träffas så ofta.




Faster hade med sig sin lille hund, Tyson. Han gillade inte Yoda. Yoda gick omvägar runt Tyson tillslut och vågade inte ens titta på honom.



Jag och Veronica tog oss ut till avenyn på lördagen. Visste inte att det var Gothia. Mindre roligt. Blir så mycket folk och fylla i stan. Men jag och Veronica har kul vart vi än är =)

Eller hur Veronica? ;)


Lille Yodi följer med mig vart jag än går. Han är så snäll och fin. Nu väger han 17 kg och han ska tydligen upp till 35. Lejonhund.


Hoppas alla njuter lika mycket av sommarlovet som jag. Resten av sommarlovet kommer jag ägna åt att plugga biokemi. Bestämde mig för att ha sommarlov de två första veckorna av mitt lov och plugga resten. Underbart är kort!
Köss

13 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad stor yoda blivit! men lika söt fortfarande! /anastasia

Anonym sa...

Stor kram på dig gumman. Det var så härligt att se dig igen. Vi ses om 2 veckor. Hoppas nu att det blir studiero för dig // Mamma

Anonym sa...

Hur får man sånna lockar?

Julia sa...

JAG SAKNAR DIG MERZOLEZ!

Alexandra sa...

Juuuliaaaaa!! Nu är det dags att du kommer! Du och Hillen! Jag fattade aldrig om Hillen kom till gbg eller hur det va. Kommer inte du så kommer jag en sväng till dig! KÖSS

Alexandra sa...

Ang lockarna så har jag tyvärr lovat Veronica (som lärde mig) att inte avslöja hennes "hemliga recept" (=

Julia sa...

Lovar att komma! I början av aug som sagt.

Åker hem imorrn, ska umgås med pappa, brossan + familj och min älskade Sasha!

Hillen gör sin praktik i början av aug men hon har ju helgerna lediga så hon är säkert oxå på. Vi hörs när jag är i Sverige så får vi planera lite.

Miljoner pussar!

Anonym sa...

VA GLAD ATT DU HAR RAKT HÅR!! TRO MIG OM DU HADE HAFT LOCKIGT HÅR DU HADE HAFT PROBLEM VARJE DAG MED HÅRET, TRO MIG JAG VET!!

Anonym sa...

spelar du basket för att du är så lång:P? har du funderat på det??

Alexandra sa...

Åh jag som alltid har önskat mig lockigt hår! Jag spelade basket som liten men nu är det inget jag funderar på(= Kram

Anonym sa...

Varför kan man inte trycka upp dina bilder? Dem är små :(

Anonym sa...

Hur gör du så att man inte kan trycka upp bilderna? Vill göra så med mina på min blogg med, kan variktigt bra ibland.

Alexandra sa...

Jag använder internet explorer när jag vill att bilderna skavara små. Om jag vill att de ska vara stora lägger jag upp dem via Mozilla Firefox =) Jag har ingen aning om varför det blir skillnad =)

Skicka en kommentar