Jag klarade det!

JAG KLARADE FYSIOLOGIN!!!!!!




Så här lycklig har jag inte varit på länge! Jag fick just mitt tentaresultat i fysiologin och det var bättre än jag hade väntat mig. Jag är nästan i chocktillstånd, kan inte fatta att det är sant. Jag har väntat så länge och oroat mig så mycket att jag inte visste vad jag skulle göra av mig själv. Kan inte fatta att fysiologin är över. Känns som att jag har vunnit på lotto! Jag är så lycklig att det är löjligt :D


Idag är den bästa dagen på läääänge!


I nästa inlägg har jag lovat att skriva lite om skolan och hur kurserna är upplagda etc. Tänkte att ni kan maila/skriva kommentarer om vad ni vill att jag skriver om utöver kursupplägget.

Imorgon gör jag cellbiologin och sedan börjar mitt sommarlov!
Massa kramar!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat Alexandra!!!
/Kram Susanne

Anonym sa...

Roligt att det är roligt någon gång också. Grattis önskar vi på Storgatan. Nu har du bara en kvar förstår jag. Hur gick det med den?

Hälsar Siv och Kaj

Anonym sa...

Vad ska du göra under sommarlovet? Blogga lite om dina favoritböcker också!! SKulle vilja ha lite boktips :)

Alexandra sa...

Tack alla! Nu gör jag cellbiologin imorgon och sedan har jag nog med betyg för att komma in i tvåan. Tänkte dock komma hit tidigare i september och ta igen så många av de mindre tentorna som jag kan. Kramar

Anonym sa...

Grattis! Nu kan du snart gå på ett välbehövligt sommarlov! Kram Pia

Anonym sa...

Härligt Alex! Grattis! =D Det här behövde du verkligen =) Hoppas vi ses snart! Puss /Veronica

enna sa...

Stort grattis!!

Anonym sa...

Stort grattis till dig. Är så glad för din skull. //Mamma

Alexandra sa...

Massor av tack till alla!! Ingen är så glad som jag :D Efter detta kan jag bli lärare i fysiologi!

Skicka en kommentar