Paranormal activity

Var och såg Paranormal activity här om dagen. Fy fan vad rädd jag har varit sedan dess! Läste att många var besvikna på filmen och att den inte var läskig nog. Jag vet inte om det beror på att jag såg exorcisten som väldigt liten och tycker att "demoner" är det läskigaste som finns, men jag blev halvt ihjälskrämd av filmen. Haha har sovit med tänd lampa 2 nätter i rad. Sedan upplever jag att skräckfilmer slutar vara läskiga då man ser spöket eller demonen eller vad det nu är. I "The grudge" tex, den var ganska läskig men när man blir så rädd i början och får ett spöke upptryckt i ansiktet 10 min in i filmen blir iallafall jag lite förlamad. I "The others" tex skrek jag ansiktet av mig när den gamla damen drog undan garderobsdörren i slutet av filmen. Där hade de byggt upp skräcken genom hela filmen med små läskiga händelser vilket bygger upp skräcken på ett sätt som jag tycker är värdigt en bra skräckfilm. "The blair witch project" bör också läggas till på listan över skräckfilmer som måste ses (=

Idag ska jag se Avatar! Alex är en sucker för Sci-Fi så idag är en stor dag. Känns som att vara liten på julafton :D

Utfärdar också en varning för Antichrist! Första halvan är genialisk, men andra halvan är så dålig att den inte ens är värd att se. Höll på att kräkas. Nej, ni som inte sett den bör låta bli ^^




1 kommentarer:

Anonym sa...

the others är den läskigaste filmen ever!

Skicka en kommentar