All i want for christmas

Vill börja med att understryka att ingen behöver köpa julklappar till mig! Jag kommer själv inte kunna köpa till någon eftersom alla pengar jag tjänar nu går till min utbildning och allt som hör därtill =) Mina nära och kära har dock bett om en önskelista så här kommer den :

1. En bärbar dator
2. PENGAR

Kort och gott ;)


Planen nu är att åka till Göteborg den 16:e december, jobba massor och sedan åka tillbaka till sthlm den 28:e december och sedan jobba ansiktet av mig tills den 22:a februari då skolan kör igång igen. Jag hoppas att jag ska klara mig ekonomiskt hela året där efter... Tuffa tider. Men snart är jag i göööteeeet!! Gämla goodaa Göteböörg :P

Puss på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej alex, underbart! kul att det går bra för dig, vi får hoppas att tomten är snall iår oxå..:) jag kommer den 17e hade vart så kul o ses över en fika, kanske på det kära godda järntorget, eller varför inte på cafe vasa?! hihi. jag hör av mig när jag gjort mig hemma stadd puss m

Anonym sa...

Javisst, anytime babe! Rig när du är hemma jag har ju bytt mobil och har inte kvar den gamla tele listan men jag har samma nummer. Bara att ringa. PUSS på dig =)

/Alex

Skicka en kommentar