Study it up!


Har haft en jättemysig helg, jag och Sandra har umgåtts en hel del i det fina vädret. Idag var det ca 30 grader varmt. Har inte så mycket nytt att berätta, bara plugg. Här kommer lite bilder från helgen som gått:

Jag och tjejerna firade fredagskvällen på ett mysigt litet fik.


Både söndag och måndag satt jag och Sandra på starbucks uteservering och studerade järnet. Funkade mycket bättre att plugga ute i solen med en kaffe i hand :D


Visst är den fin, våran nyfunna plugghörna? :D

Natti natti!

1 kommentarer:

Mickis sa...

Nej nu! Inga fler psykobilder på mig bredvid två fotomodeller! Jag har ett självförtroende att tänka på och det depolymeriseras som 1000 mikrotubuler varje gång jag dyker upp på bild i alla dessa bloggar. From now one, inga fler näsborrar, uppspärrade ögon eller grodperspektiv (the rest is fine). Multsumesc!

Ps, ses imorgon, jag längtar! =)

Skicka en kommentar