Hem!

Jag vill hem nu! Jag saknar mamma och pappa! Hela släkten också! Alla mina bröder... Jag vill hem! Jag har aldrig uppskattat en riktig måltid eller familj runtomkring mig så som nu. Jag saknar stensjön där jag växte upp, jag saknar att busa runt i Göteborg med bästa vännen Veronica, jag saknar svensk mat, jag saknar att bli förstådd när jag pratar (min hackiga rumänska är inget att hänga i julgranen) Jag saknar kaviar och lakrits och jag saknar att slippa stressa mig halvt fördärvad inför alla tentor.... Jag hoppas att jag kommer vara hemma i början av juli. Jag kommer missa min brors student vilket känns riktigt surt.


Förutom min extrema hemlängtan har jag inte mycket att rapportera. Jag spelar ett nytt spel som heter BioShock, riktigt coolt spel som utspelar sig i en stad under vattnet där ett virus tyckts ha spridits som förvandlat invånarna i staden till mindre trevliga individer. Spelar också the sims 3. Riktigt roligt men det var väl väntat.

Ola är i Bukarest på en spelning. Han är så duktig, kombinerar sitt intresse för musik med medicinstudier. Precis som jag och mina datorspel ^^ Eftersom min dator har kraschat sitter jag nu vid Olas som sagt. Hittade massa bilder på oss från några år tillbaka. Sådant är alltid lika roligt. Här kommer dom =)
Här har vi Ola 18 år, som på den tiden sällan sågs utan gitarr i hand.

Ola har gjort egen musik sedan jag lärde känna honom för 100 år sedan och den senaste tiden har det gått riktigt bra. Genren är såklart house.

Artonåriga Alexandra sågs sällan utan den blonda pudelfrisyren...



hehe och som fåfäng tonåring blev det en del sådant här, pose it up! :)) Funderar dock på att färga håret blont igen... Vad tycker ni?


Godnatt alla läsare! Sov så sött. Pussa morfar från mig mormor! (mormor är mitt största bloggfan)


Over and out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar dig jättemycket också. Kanske är så att du till och med tycker att Sverige är fantastiskt vackert. Puss och kram

Anonym sa...

Hejsan Sandra! Jag har skickat ett paket till dig.Du kan väl svara när du får det.Vi har varit hos mamma över helgen, jätteroligt, hon har en jätte mysig lägenhet.Vi var på Drottningholms slott, där hela kungafamiljen bor. vi gick en guidad tur, jätte intressant.Har du varit hos tandläkaren!Hoppas att du kan komma iväg snart.Ja du Sandra jag förstår att du börjar längta hem, terminen är ju snart slut, jag hoppas att du har fixat ett jobb tills dess



Nu säger jag godnatt

Puss och kram önskar morfar och mormor.

Skicka en kommentar