World of warcraft

Äntligen lyckades vi fixa internet! Efter att ha jagat i en vecka kan jag äntligen komma åt nätet igen! I Rumänien verkar det fungera så att om man tjatar på folk så går allt fortare. Standarden är väldigt mycket lägre här än i Sverige och mycket fungerar annorlunda. Killarna som kom och skulle installera internet kom te.x en dag och tio timmar försent. När de sedan skulle hamra fast internet kabeln tyckte dom att det var en bra idè att banka ner spikarna i parketten... För varför spika i listen liksom... De sket i att sätta fast hela nätkabeln och lämnade alla avklippta kablar i hela trappuppgången. Jaja nu har man internet i alla fall och det betyder att jag kan spela. World Of Warcraft är ett av mina största intressen här i världen. Mitt intresse för spel är på gott och ont eftersom det tar upp så stor del av min tid.... Men det är det värt!


Om det finns några tjejer som spelar på Magteridon så får ni gärna höra av er =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar