Att flyga eller att inte flyga...



Kanske ett ganska vanligt problem dethär med flygrädsla. Hursomhelst kan jag inte ens tänka på att flyga utan att känna mig redo att svimma. Jag har flugit en massa som liten men min fobi tycks bara trappas upp. Jag funderade till och med på att skippa hela utbildningen just på grund av att det kommer bli en hel del flygande. Inför min flygresa ner till Rumänien var jag garderad med en stor kudde, mp3 spelare och inte minst alkohol. Underbara alkohol...



Efter några x-cider kände jag mig ändå ganska lugn inför flygresan, kanske till och med förväntansfull. Glatt lallade jag in i planet och satte mig ner. Jag grät dock nästan hela flygresan. Det enda alkoholen bidrog med var att få det att kännas som att planet flög i cirklar.



Jag kan passa på att rekomendera att hålla sig under 4 x-cider på tom mage (:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar