Farmakologitentan


Så här såg det ut i början av denna tentaperioden, jag var hoppfull och full av energi. Just nu är jag ungefär motsatsen till hur jag ser ut på bilden. Håret står åt alla håll, smutsig disk överallt, har bott i mina mjukiskläder sedan i måndags och jag har så ont i ryggen att jag håller på att tappa det.

Biokemitentan i måndags gick okej. Det var så många som sa att den skulle vara lätt att klara av så jag fokuserade mindre på den och mer på farmakologin. Men det var många som failade. Tack gode god att jag tog mig lite extra tid att läsa igenom materialet! Man ska aldrig lyssna på rykten. Jag gillar att ta det säkra före det osäkra...

Hinner inte skriva mer nu, den frruktade farmakologitentan är imorgon. Spelar ingen roll hur mycket jag repeterar, alla konstiga namn snurrar i huvudet. Jag vill så gärna göra bra ifrån mig imorgon. Har lagt ner mycket tid på detta under modulen.

Håll tummarna imorgon kl 16! Kram


0 kommentarer:

Skicka en kommentar