Sommarbilder

Här kommer mer sommarbilder




I helgen lagade jag och mamma "hot pot"


Det går ut på att man har en stor kokande gryta i mitten av bordet där man doppar rått kött och grönsaker. Sedan blandar man sina egna såser och doppar i. Det är lika gott som det är nyttigt och också ganska kul.


Det blev en jättemysig middag som ni ser


I förra veckan åkte jag och mamma till Köpenhamn och skulle ha lite roligt och jag skulle njuta av ledigheten lite men jag blev jättesjuk och låg på hotellet hela vistelsen.


Jag har inte kunnat träffa min bästa vän så mycket som jag hade velat. Jag hinner knappt träffa någon. Jag åker mellan olika platser hela tiden och söker jobb. Jag hoppas att det kommer mer tid så jag hinner umgås med alla jag inte haft tid att träffa hittills. 


Jag och Yoda umgås mycket. Här pratar vi förtroligt i solnedgången på hans favoritställe, mammas balkong.

Jag vet inte hur jag ska klara mig utan honom när jag åker hem. Älskade hund

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser trevligt ut! Hur gick det med sommarjobbet samt när börjar skolan i cluj igen?

Alexandra sa...

Hej! Sommarjobbet gick inte så bra tyvärr. Det visade sig att jag behövde körkort så nu är jag tillbaka på ruta ett. Skolan startar den första oktober :)

Skicka en kommentar