Lady sings the blues



Usch vad jag är nere ofta. Idag är det lördag och jag vill inte ens gå utanför dörren. Jag vill inte göra något. Bara sitta här och läsa. Dessutom har datorn kraschat så nu är jag datorlös.

Jag hade förberett mig för att gå på halloweenpartyt igår men jag var för trött och seg och nere. Och till råga på allt ska Sandra åka hem på måndag. Vi började samtidigt här nere, hon på tandläkarlinjen och jag på läkarlinjen. Vi ska ha en avskedsmiddag ikväll för henne. Jag hoppas att hon kommer tillbaka ner hit snart igen.


Jag antar att det finns bättre tider runt hörnet.....

Nästa månad ska jag börja läsa kardiologi, en mindre tillvalskurs. Annars fokuserar jag mest på genetiken som jag alltid gillat väldigt mycket.

Här kommer lite bilder som gör håret mer rättvisa:



Dagens låt:

http://www.youtube.com/watch?v=LdCIsMeA8eY

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wow vilket vackert hår , men du är otroligt fin ! men jag förstår inte varför åker sandra hem, är det pga att de har infört all undervisning på rumänska fr år 4 ? skall hon ta sig in på den svenska tandläkarlinjen ? för det borde ju gå då hon redan har läst så pass mycket ...kan inte låta bli att undra....tyckt om hennes blogg skarpt ....mvh blaklint

KajJ sa...

Hej!
På radion i morse förkunnades att svenska läkarstudenter utomlands skall klara den svenska läkarbristen om tio år. Så välkommen hem när du är färdigutbildad, här finns tydligen jobb som väntar. Gå in på www.sr.se och klicka upp nyhetssändningen i dag den 3/11 så kan du både läsa och lyssna.

Hälsar Kaj

Anonym sa...

when are you going to update?

Skicka en kommentar