6 kommentarer:

Anonym sa...

tja alexandra! skitbra blogg! du skrev i ett tidigare inlägg om nya recept du lärt dig, kan du inte dela med dig? jag behöver lite tips på snabba och nyttiga recept! skriv gärna när du har tid, och lycka till med tentorna! jag tror du kommer klara dom fint!

Anonym sa...

Hej Alexandra!
Jag ska börja i Cluj nu och undrar om du vet en bra frisör? Har ljusbrunt hår men slingar det med blonda slingor regelbundet. Har du något tips? Eller vet du vart dina kompisar brukar gå?
Tacksam för svar, Sara

Alexandra sa...

Ska dela med mig av recept och ekonomitips så fort jag hinner =) När det gäller frisör så har jag hört att frisörsalongen GETTS i Iulius mall är den bästa. Iulius är ett av de största köpcentren här så det går inte att missa. Getts salong ligger på övervåningen :) Se till att du får någon som kan engelska!

Mvh

Alexandra

Anonym sa...

När ska du uppdatera? Du gör det inte så ofta nuförtiden =( tråkigt...

Alexandra sa...

Mitt internet fungerar inte så bra just nu. Ska uppdatera så fort det fungerar som det ska igen :)

Anonym sa...

hej jag har hela histology shutgun om du är interesserad

Skicka en kommentar