Kämpar

Gud vad jag är sliten! Upptäckte just att jag har fått lila påsar under ögonen. Jag är så trött på att stirra i böckerna dag ut och dag in. Och än så länge har jag bara förberett mig för en tenta. Till 90%. Fysiologin. Men det ska vara den tyngsta så jag hoppas att de andra ska gå fortare att plugga till. Jag vet att jag kan plugga mer, pusha mig själv mer, men jag orkar bara inte. Jag behöver ha ett riktigt lov. Jag behöver min familj.

Jag sitter och läser ca sex timmar om dagen när jag borde sitta minst åtta. Lägger upp planeringar som jag aldrig kan hålla och jag är så trött på mig själv.

Måste hitta styrkan att orka kämpa vidare nu. Det är bara lite kvar. Jag måste klara alla fyra tentor för att komma vidare till nästa år. Då är det bara fyra år kvar....

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns rollon till ögonen från Garnier, checka in länken nedan! =)


http://www.google.se/imgres?q=roll+on+till+%C3%B6gonen&um=1&hl=sv&sa=N&tbm=isch&tbnid=zPn-Sl6keAwVGM:&imgrefurl=http://bjooti.net/%253Fp%253D2845&docid=2C8Sea4kgKHl0M&w=520&h=390&ei=LcI-TubKOcn3sgbhzOnABw&zoom=1&iact=hc&vpx=558&vpy=261&dur=125&hovh=194&hovw=259&tx=179&ty=116&page=1&tbnh=131&tbnw=175&start=0&ndsp=19&ved=1t:429,r:9,s:0&biw=1366&bih=616

Anonym sa...

Kämpa på! Håller tummarna starkt!! Du förtjänar att klara alla tentor plus lite till =)

Anonym sa...

lyscka till!

blaklint sa...

kämpa kämpa kämpa inte ge upp håller tummarna, och kämpar själv här på mitt håll! skivor av gurkor eller kalla te påsar på ögonlocken skall hjälpa mot påsar och ringar men det kanske du redan vet ! kram !

Anonym sa...

lycka till och kämpa på! förresten, jag tycker att din hy e så fin, kan du inet skriva ett inlägg om hudvård, har saknat dina sminktips lite..vet att du har mkt med skolan, men jag tycer att såna inlägg brukar lätta upp stämningen lite =)

Alexandra sa...

Tack alla som tror på mig! Det känns ska ni veta :) Jag hoppas påsarna ska lätta när tentorna är över i september. Härligt att höra att du kämpar på ditt håll blaklint. Också väldigt kul att höra att min hy ser fin ut. Det var det sista jag hade väntat mig att få höra :D Osminkad och schleten som jag var på kortet. Jag använder alltid cliniques produkter. Alla stegen med rengöring, rensning, alkohol och fuktighetscreme. Det har jag gjort sedan jag var 14 och började använda samma produkter som min mamma, har aldrig prövat något annat men det finns säkert annat som är ännu bättre :) Ni får gärna komma med tips, clinique är svindyrt.

Mvh

blaklint sa...

Clinique är dyrt jag håller med men en helt underbar kvalite helt förälskad i dem sen jag fick dem en jul. framförallt för mig som är så känslig av mig i ögon och hy. ibland har de käcka erbjudanden som man kan utnyttja också

Skicka en kommentar