Photoshoot

Träffade tjejerna i helgen och vi passade på att ta lite bilder med Alex systemkamera. Jag älskar som sagt att måla och hålla på med bildredigering. Finns inte så mycket tid över just nu såklart men jag tar varje tillfälle i akt att hålla på med mitt fritidsintresse... Min fritidspassion =) Här är några av bilderna jag snickrade ihop på Helen och mig. Tack Helen för att du fotade mig.

Klicka på bilderna så blir de större och bättre




Helen hade en önskan att bli omgjord till avatar. Jag tröttnar aldrig på att fixa avatarbilder :) Är fortfarande inte hundra procent skillad i photoshop men det går åt rätt håll :D

Själv är jag lite trött på att fixa mina egna bilder men Sadie hjälpte mig komma på ett bättre sätt att byta ögonfärg. Ovan är mina vanliga tråkiga blå och nedan är de omgjorda till gröna. Ganska snyggt tycker jag :) Blir till att köpa linser.






Världens finaste Helen. Tog tusentals liknande bilder. Tack Helen för att jag fick använda dig som modell sötnos.



Gillar nog denna bilden av mig bäst. Helen är en bra fotograf. Blir fler foton i helgen om vi hinner mellan studierna.

Hoppas alla har det bra. Kram<3

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mja mjo...nä det kan jag nog faktiskt inte...
=( det får bli till i Juli...jag är lite fången här just nu sötnos.. och du! =P 18 grader va!? Jag tror visst att jag har fått den infon en gång innan haha =) den går jag inte på igen du =P och nä, tyvär har jag inte vunnit på lotto...I wish =)Köss. Veronica

Anonym sa...

du uppdaterar inte =(

Alexandra sa...

Jag har tyvärr inget att skriva om just nu :/ Återkommer så fort det händer något :)

Anonym sa...

Ja håller med, dåligt med uppdatering på sistone.

Skicka en kommentar