SpelspelSPELspel

Spelsnack people!

Får jag presentera: "Belkin ns2 tournament edit te". AKA speedpad!


Vilken skönhet! Får spara rejält dessa månaderna så jag kan köpa den. Men vad är det då? JO det är den ultimata gamer-utrustningen. Allt man behöver på ett och samma ställe så slipper man typ leta reda på I när man ska in på inventory, eller typ bryta mitt i eldstriden för att trycka på nollan för att equipa grenade launchern... Blir lite stressigt tycker jag och man tappar helt fokuset. Därför ska man ha en sån här sötnos i vänsterhanden och en joystick att skjuta med i högerhanden! Sweet.

Spelar en del modern warfare nu och tycker än så länge att det är riktigt bra. Jag har inte varit ett stort fan av krigsspel innan och har knappt hört talas om Call of duty. Skulle nog säga att detta är första gången jag blir helt trollbunden av ett spel av denna typen. Men sedan är jag en sucker för fps också.

Fattar inte varför jag har ett sådant enormt intresse för spel. Jag vet att det är barnsligt men jag är helt hooked. Och det blir ju inte bättre av att det kommer bättre och bättre spel hela tiden.
Nu väntar jag bara på MRI simulatorerna!

Puss

1 kommentarer:

Anonym sa...

CoD MW är skön :) Om du tyckte om den testa tvåan, eller ännu bättre Battlefield-serien, som är skapad av svenska DICE.
Själv älskar jag Battlefield 2:) (en äldre utgåva)

Skicka en kommentar