On my way

Snart drar skolan igång! Känns som att jag har varit borta i flera år nu. Kallaste jobbigaste vintern jag varit med om. Men nu är det över!! Jag stannar här i sthlm och jobbar tom den trettioförsta januari sedan åker jag ner en snabbis till Göteborg och säger hejdå till vänner och familj för att sedan slungas ner till Rumänien. Måste vara där tidigt och fixa med lägenheten. Nästa gång jag skriver blir väl när jag är på plats där nere och tampas med pengarhungriga rumänska mäklare ^^ De har lyckas lura av mig en del pengar. Håll tummarna för att jag får tag i en central liten etta för någon tusenlapp i månaden. Har extremt dåligt med pengar nu. Men de få slantar jag äger har jag själv skrapat ihop. Känner mig duktig. Klappar mig på huvudet*



Hittade en gammal bild som Emma tog på mig för ett tag sedan. Hon är en duktig fotograf tycker jag, hoppas på att hinna med en liten plåtning med henne nu när jag är hemma i gbg. Skulle vara roligt. Kram!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar