Hemlös?

Kaltxì, oel ngati kameie
(välkommen på na'vi)


Ingen lätt grej att lära sig språket de pratar i Avatar. Helt sjukt avancerat. Men det kan det vara värt. Lär jag mig det talar jag nästan sex språk, wadaaap!


Har just fått reda på att tjejen jag bodde med nere i Cluj har åkt hem till Sverige igen. Nu blir det lite omständigt när jag åker ner igen eftersom jag inte kan bo i lägenheten själv (för hög hyra) och således måste skaffa en ny lägenhet så fort det går. Någon i Cluj som vill bo med mig?? Det ska nog lösa sig, är bara orolig att de slänger ut alla mina grejer nu när ingen är där och betalar hyra. Om min dator skulle försvinna kan jag lika gärna dö. Men som sagt, någon som söker bostad i Cluj eller vet någon liten extremt billig lägenhet jag kan hyra?? Tacksam för svar =) Undrar också om någon har koll på ställen man kan träna kampsport på nere i Cluj?
Nu är mitt liv inte långt borta ppl. Snart ska jag äntligen återuppta mina studier. Har lappsjuka...

Haha sist men inte minst, var hos en kompis idag och snodde till mig photoshop. Resultatet kunde blivit bättre men jag var stressad. Bättre bilder kommer senare. :D



1 kommentarer:

Anonym sa...

byt tillbaka layouten! den förra var finare heheh. lycka till med plugget

Skicka en kommentar