plugg jobb och solsting

Är fortfarande i Värmland och jobbar med huset. Är helt skakig i skrivande stund. Jag har en träningsvärk som inte är av denna världen och händerna är fulla utav blåsor. MEN efter denna veckan känner jag mig friskare och starkare än jag gjort på länge. Jag rör ju aldrig på mig och jag äter extremt onyttigt som bäst. Känns skönt att få användning för mina förslappade muskler igen.

Det är så varmt! Det gör inte arbetet lättare precis. Hade lätt solsting igår och idag är inte bättre. Stackars Oliver har bränt sönder sina axlar. Jag har dock haft väldigt kul här uppe. På äldre dar har jag börjat uppskatta det fridfulla landet. Det är väldigt rofyllt och vackert. Jag önskar dock att jag hade haft mer disciplin till att plugga. Det har inte varit så mycket plugg under lovet och jag börjar känna hur snaran dras åt. Jag har mycket att plugga tills tentorna i september :( VARFÖR är det så svårt att plugga på sommaren!?

Jag har gjort en film där jag har suttit ihop bilderna från hela veckan. Tyckte det kunde vara ett roligt minne :) Här kommer den:


Hoppas ni gillade den :D

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Jag funderar på att studera medicin i Rumänien och blev överlycklig när jag hittade till din blogg! Skulle vara roligt att veta varför du valde att studera i just Cluj, hur du gick tillväga osv.

Hör gärna av dig till mig, min mail är:
elin.kollberg@gmail.com

MVH Elin

Skicka en kommentar