Panik!



Ja, såhär mycket längtar jag till provet imorgon.


HUR skall jag klara provet imorgon!! Paniiik! Vi fick en vecka på oss att lära oss saker som de andra grupperna inte har prov på förrän i januari! Samtidigt ska jag ha mitt första biokemi prov på fredag då jag ska kunna alla aminosyror utantill, deras uppbyggnad samt funktion(bland mycket annat) HUR ska jag klara det. :( Vi har utan tvekan den absolut hårdaste anatomi läraren genom tiderna!
Om ni undrar varför jag har röda linjer på mina armar(på bilden) så är det för att jag i ren desperation har försökt rita upp de viktigaste nerverna på min höger arm...




Suck känner mig helt uppgiven. Har pluggat hela veckan men det hjälper inte. Alla nerver, vener och artärer känns som ett enda spindelnät. Fick dock en 7:a på behaviour science provet! Det var lite otippat eftersom jag inte lägger ner mycket tid på det ämnet. Annars har jag inte mycket mer att berätta. Måste fortsätta plugga natten igenom antagligen. Vi ska visa på ett lik vart alla nerver sitter imorgon och eftersom allt blod är borta är det svårare att urskilja vad som är vad... Önska mig lycka till!


...Jag kommer behöva det

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken färg har du på håret här? vad heter färgen:P? :)

Skicka en kommentar