Lördagkväll




Blir inte många inlägg just nu eftersom jag inte har så mycket att skriva om utöver det att jag pluggar till olika prov. Vi fick reda på i onsdags att vi hade en vecka på oss att lära oss alla nerver,vener,artärer och muskler i axilla(se bild^^) samtidigt har vi biokemi prov på fredag vilket jag inte ens vill tänka på.... Suck. Här kommer lite bilder istället!



Alex med sin läkarmössa=) Den ska förebygga att hårstrån hamnar i liket. Kan ju vara bra att undvika. På denna bilden står jag och kollar rakt ner i en dissekerad armhåla. Är alltid smått svimfärdig under dissektionerna men det börjar ge sig nu.

Här står jag efter lektionen och ser glad ut. Lägg märke till kvinnan bakom mig i morgonrock. Vad hände där!? :D Detta är en vanlig syn i Cluj då alla läkare springer runt i morgonrock. Vet inte om det är för att det är bekvämt eller för att det är kallt... Eller är det en status grej? Ingen aning, jag ska lätt ha en iallafall.

Nu ska jag fortsätta möla i mig chips och plugga tills jag somnar. Krams!






0 kommentarer:

Skicka en kommentar