Söker desperat sommarjobb



Jag blir galen. Det verkar vara totalt omöjligt att få tag i sommarjobb i Sverige om man inte har kontakter. Jag har skickat ut hundratals mail med CV och personligt brev. Allt ifrån cafebiträde till personlig assistent. Jag längtar så tills mitt fjärde år är avslutat och jag kan börja jobba på allvar under somrarna.

I vanliga fall ska jag praktisera under sommaren, men då min praktik förra året gäller även denna sommaren kan jag fokusera på att jobba. Och behovet av pengar är väldigt stort just nu. Ni får hålla tummarna för att något nappar snart! Om ni har något tips är det mer än välkommet. Ni kan maila mig på alexandra_merzolez@hotmail.com

Kram


1 kommentarer:

Unknown sa...

jag rekommenderar jobb i norge om du kan tänka dig det! mkt bra betalt! lätt att få dessutom!

Skicka en kommentar