Inflyttad


Uppackning pågår för fullt. Äntligen har jag ett hem igen! Jag kunde inte be om en finare lägenhet. Mer bilder kommer när allt är i ordning.



Så här ser det ut överallt i lägenheten just nu. Hinner inte packa upp helhjärtat innan helgen. I veckan har vi prov i histologi.



Här står Yoda på sin post. Balkongen är enorm och nedanför går massor av hundar så Yoda älskar att hålla utkik. Det finns också mycket grönområden runtom så det är perfekt att ha hund. Han har redan hälsat på fyra nya vovvar i kvarteret.


Det bästa av allt: Utsikten. Från balkongen och fönstret kan man se ut över hela Cluj (klicka för större bild) Nu kan jag blicka ut över min älskade stad varje morgon och kväll. Som sagt, jag kunde inte be om mer. Nu ska jag bara skrapa ihop mig själv och organisera allt så att jag kan komma igång med skolan på allvar.

Ska svara på alla era mail när uppackningen är färdig :)
Kram!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Va fint det ser ut! Det blir väl en prinsess säng som din mamma får sova i när hon kommer?

Anonym sa...

Hejsan Sandra! Jag undrar vem mannen är som du har tecknat. Du kan väl skriva om du behöver ha några pennor eller något annat.Vill du ha några dukar virkade så kan du väl tala om det.Jag har grått garn vinrött och beige.Du kan väl mäta vilken storlek.I lördags var vi och tittade på huset som vi har hyrt i sommar.Hoppas att du får vara där också.
Hälsningar mormor.

blåklint sa...

Jättestort grattis till din fina lägenhet, utsikten är ju helt bedårande, frågan är om du kommer att kunna slita dig ifrån den och ner i böckerna när den är så fin :)

Alexandra sa...

Tack alla! Har svårt att slita ögonen från utsikten. Spenderar mina kaffestuder på balkongen numera. Jag tror min mamma hellre sover på madrass än i en prinsessäng. Eller i ett vindskydd ute i skogen. Men här finns en bäddsoffa som väntar på henne. Jag har ritat av en karaktär ifrån en TV-serie som jag gillar mormor. Han heter Dr. Gregory House. Jag ska mäta snart och skriva i bloggen. Tack så mycket mormor lilla.

Många kramar!

Skicka en kommentar