Snålt med uppdateringar

Varför är man alltid så trött och seg när man som minst behöver det? Det var så mycket jag skulle göra denna sommaren: Träffa alla kompisar som jag börjat tappa kontakten med, plugga upp alla mina missade tentor, börja med den alltid så roliga GI-metoden samt motionera. Nu står jag här i slutet av sommaren och har knappt hunnit träffa någon, jag har endast lyckats studera till två tentor, någon bantning syns inte till på långa vägar och jag tror att jag kan räkna de steg jag har tagit i sommar på tio fingrar....

Ryck upp mig!




Just nu håller jag på att plugga för fullt och hinner inte med att blogga. I nästa vecka kommer sista uppdateringen innan jag åker tillbaka till Rumänien och i Oktober när skolan kör igång ska jag skriva lite om hur en skoldag ser ut för mig. Såg att det var någon som ville det (=

Hoppas alla njuter av det lilla som finns kvar av sommaren. Själv håller jag på att gå under av ångest inför tentorna.

Kramar

1 kommentarer:

Anonym sa...

du är duktig, oroa dig inte för tentorna!

Skicka en kommentar