En vecka kvar

Nu är det exakt en vecka kvar tills jag åker ner till Cluj igen. Vi kommer bila ner med hund och allt. Jag hoppas att det ska gå bra. Det kommer ta ca 24 timmar. Det ska bli kul att komma tillbaka. Saknar Cluj.

Igår var det släktkalas och det var lika roligt som alltid. Jag uppskattar att få träffa dem alla extra mycket nu när jag ser dem så sällan. Här kommer lite bilder:





Jag pappa och mamma. Alla långa som träd :D



Vackra faster Angela med mellersta kusinen Alexandra



Jag och farmor :D Önskar att jag hade fått ärva hennes smilgropar




Hehe jag och papi



Minsta kusinen och faster med lilla Stella i famnen (mitt brorsbarn) som är det nyaste tillskottet i familjen Mina två yngsta bröder.



Jag, mamma, faster och mellersta kusinen


Hoppas alla hade en lika trevlig helg som mig! Nästa gång jag skriver är jag i Rumänien. Kramar

1 kommentarer:

Anonym sa...

har du körkort?

Skicka en kommentar