Helgen är över. Nu börjar allvaret.



I lördags var som sagt den sista kvällen ute med Veronica för detta sommarlovet. Som vanligt hade vi jätteroligt förutom att jag var ovanligt trött. Känner mig väldigt sliten just nu och jag har mycket jag måste hinna med... Men men här kommer lite bilder från lördagen:



Istället för att som vanligt sätta på mig något svart valde jag en röd klänning. Omväxling förnöjer.


Vi börjar alltid kvällen hemma hos Veronica över några glas. Vi har alltid lika kul och vi brukar tjata bort flera timmar. Därför kommer vi alltid ut för sent....


Här har vi Veronica och Adam (som inte syns på bild men jag gillar inte att lägga upp kort på folk utan att fråga)

De har varit tillsammans i tio år nu. Inte många som kan slå det i våran ålder =)

*

Nu är det dags för mig att plugga biokemi vilket jag kommer göra hela augusti för att sedan göra tentan i september. Kramar


8 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint hår. Är det ditt riktiga?? :o

Anonym sa...

jag menar längden .......

Alexandra sa...

Tack så mycket. Ja det är mitt riktiga hår :)

Anonym sa...

tja! vill tacka dig för en bra blogg! =) jag har funderat på att söka ner till cluj, men till tandläkarlinjen..jag har dock hört rykten om att de sista åren är på engelska, är detta något du kan bekräfta? tack på förhand!

Alexandra sa...

Hej hej. Vad roligt att du vill söka ner till Cluj. JAg har tyvärr inte hundra% koll på tandläkarna och hur de gör. Jag vet bara att vi som läser allmän medicin läser på engelska alla åren =) Lycka till!

Anonym sa...

Hej snälla kan du skriv lite mer om kläder och sånt i din blogg snälla du har skit fina kläder? =) fota några kläder och skriv var dem e ifrån:P hade varit intressant haha kram kram <3 :)

Alexandra sa...

Hej hej. Javisst det kan jag göra. Jag ångrar att jag inte tog med mig min kamera till sthlm. Det är därför det inte har blivit så mycket uppdateringar nu på senaste tiden =)

Anonym sa...

tja, skitbra blogg! =) skulle du kunna göra ett inlägg om en skoldag när du börjar skolan. typ ta bilder på varje lektion och berätta det ni gör. skulle va jättekul! =)

Skicka en kommentar