Fjärde året är klart!

Då var ännu ett år bakom mig. Inget krångel denna gången, inga resttentor inga jobbiga papper att fixa, ingenting! Tack och lov. 

Det var synd att jag missar examen för mina vänner ikväll. Det hade varit så kul att få vara med men jag var tvungen att prioritera jobbet. Det är så overkligt att tänka att de inte kommer vara där längre när jag kommer tillbaka efter sommaren.

Men nu är det sommarlov! I två dagar. Jag hoppas på att jag får lära mig mycket på jobbet. Så att jag har ett försprång i kardiologin nästa år. Har länge känt att hjärtat intresserar mig mycket så jag får känna efter om vi klickar nu. Jättespännande men också mycket fjärillar i magen. 

Först och främst vill jag bara vara med min familj. Träffa min hund, mina bröder, mamma pappa, farmor, mormor och morfar och alla andra jag saknat så mycket.

Och vad gott det ska bli med svensk mat! Riktig mat som verkligen smakar något. Kan inte vänta tills flyget går. Jag sitter på flygplatsen och väntar just nu. 

Nu kommer jag äntligen hem!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar