Första dagen på Hjärtintensiven

Det har varit en fantastisk dag! Jag trivs bättre än jag någonsin gjort på någon arbetsplats tidigare. Och det är så intressant! Redan första dagen har jag fått lära mig massa nytt. Jag kan knappt vänta på att morgondagen ska börja. Jag jobbar 06.00-15.00 nästan varje dag denna veckan. Jag kan fortfarande inte fatta vilken tur jag har haft. Jag flyger på moln idag!

Jag vill ge en stor eloge till sjuksköterskorna och undersköterskorna på avdelningen. De har varit så fina och hjälpsamma och verkligen tagit tag i mig så att jag ska lära mig allt ordentligt.

Det är så synd att jag blivit lite sjuk, det händer alltid när jag åker dödsbussen, det är den konstanta aircondition exponeringen under åtta timmar som ställer till det. Håll tummarna för att jag slipper feber! Det hade varit förödande. Tack för att ni kikade in! 


1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, roligt att höra :) vilket sjukhus jobbar du på för tillfället?

Skicka en kommentar