Snart skolstart

Åker runt och träffar familj och vänner största delen utav dagarna nu. Bara två veckor kvar innan jag åker tillbaka till Cluj så jag kommer inte hinna uppdatera så mycket innan skolan börjar. Det är roligt att se att skolan gör framsteg varje år, jag har redan fått se listan över vilken grupp jag ska vara i detta året och via vår hemsida har jag kunnat fixa alla papper som behövts för att söka CSN. Det är så skönt att få pengar i god tid så att mina föräldrar och morföräldrar slipper lägga ut kostnader i förväg. Förr tog det någon månad in på terminen innan vi fick pengar eftersom det var så segt att få ut papper ifrån dekanatet.

Nu är jag riktigt taggad inför skolstart. Det ska bli så roligt att få köra igång med år tre!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej söta och fina Alexandra! Jag har en fråga angående bilderna du visade för några månader sedan där du hade ritat av foton på photoshop. Jag undrar om du känner till någon sorts redigeringsprogram där man kan få bilderna i tecknad effekt likt de bilderna du ritade? Du är så himla duktig alltså! Det skulle vara kul om du visade lite mer av dina tekningar och kläder/smink osv.
Tack på förhand, Kram =)

Alexandra sa...

Hej hej! Tack för de fina orden! Roligt att du gillar bilderna. Jag vet tyvärr inget program som ger den effekten direkt. Jag har också letat efter det men inte hittat något. Det tog någon timme att få till det i photoshop. Men jag har hört talas om program som gör sådant för en på bara ett klick. Ledsen att jag inte kan hjälpa dig mer än så. När tiden finns hoppas jag att jag ska hinna med att göra lite nya bilder som jag kan lägga upp.

Många kramar

Skicka en kommentar