Modul tre år fem!



Nu är våren snart här och det märks i Cluj!





Det är sol nästan varje morgon och det känns verkligen som att allting vaknar från vinterdvalan. Vi har börjat den tredje modulen detta året och hittills känns det riktigt roligt! Reumatologi, öron näsa hals och onkologi kanske inte låter så roligt men det finns mycket att lära. Mycket nytt som jag inte visste innan.

Livet känns lätt igen. Jag har börjat träna på allvar. Pengarna räcker till, studierna går bra. Jag hoppas verkligen att det håller i sig! 

Det blir ett kort inlägg idag eftersom jag inte har så mycket att skriva om. Det är skola, skola och mera skola. Men jag klagar inte. Med pediatriken bakom mig så känns det som om tyngden från mina axlar har lättat!

Hoppas ni får en bra dag och att solen skiner även i Sverige (vilket jag betvivlar) :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar