Terminens första tenta imorgon!


Här är vi! Grupp åtta efter vår sista genetiklektion i tisdags. Det känns nästan lite vemodigt att det är slut nu. Ungefär som när jag hade min sista anatomilektion. Det har varit så roligt att få fördjupa sig i genetik detta året. Jag känner att jag har lärt mig så mycket nytt men som vanligt känns det som att tiden inte räcker till för att läsa sig allt man vill. 

Efter tentan ska vi ta med vår fantastiska labblärare på middag. Hon är helt klart en av mina topp tre favoritlärare. 

Men imorgon gäller det. Sluttenta i genetik praktisk. Jag har pluggat nästan dag och natt nu de sista veckorna. Jag har hängt med bra och pluggat under terminen men jag känner mig ändå svettig nu dagen innan. Jag vill ju sätta tian nu så att jag har chans att höja mitt snitt (om jag sätter tian på det teoretiska också)

Håll tummarna imorgon kl 12.00!


2 kommentarer:

Timbo sa...

Håller tummarna för dig! Känns som du börjar få upp takten nu, keep on going! :)

Kalleri13 sa...

Att tiden inte räcker till för allt gäller för hela utbildningen! Gäller att göra kloka punktinsatser under resans gång.

Själv har jag mindre än en vecka till utbildningens sista tentamen, dock utan att känna minsta tillstymmelse till tomhet :)

Lycka till!

Skicka en kommentar