Nu flyter det trögt

Då var julen över. Hade jättemysigt med vänner och familj. Min kamera har gått sönder så jag kan tyvärr inte uppdatera med bilder /cry. Tack så mycket mormor & morfar för en underbar jul!

Jag har så mycket att hinna med och alldeles för lite tid att röra mig med. Försöker ta vara på varje sekund nu med familj och vänner här i Göteborg innan jag åker. På måndag åker jag till Egypten med det nya jobbet och sedan stannar jag i Stockholm innan jag äntligen den 22:a februari åker tillbaka till Rumänien. Jag hoppas innerligt att pengarna jag skrapar ihop nu skall hålla mig flytande hela terminen.

Idag ska jag gå och se Avatar! Jag är lika förväntansfull som ett barn på julafton :D Vad jag har hört ska den vara IMBA!! (imbalanced, mycket bra, helt sjukt nice, fantastiskt etc) Det blir en bra avslutning på en underbar vecka.


Skall avsluta med att göra lite "reklam". Jag har under veckan jobbat på Indo-nordic på kungsgatan i Göteborg. Det är en juvelaffär (säger man så? Juvelaffär?... Smyckebutik?) som säljer guld, vitguld och silver. En av mina stora passioner i livet är smycken. Jag struntar ganska blankt i vilka kläder/ skor jag har på mig och har alltid varit ointresserad av mode. Jag kan glänsa med att ha kläckt ur mig saker som "Vogue - är inte det en erotisk herrtidning?". Anyhow, ni som gillar smycken bör handla dem på indo-nordic. De har helt sjukt billiga priser och mycket av det som finns i affären finns också på tex Guldfynd. Igår tex stod en kvinna och gapade över att hennes förlovningsring, som kostade ca 5000 kr, fanns inne hos oss för 700 kr. Bara ett exempel. Så gillar ni smycken lika mycket som jag bör ni handla på indo-nordic ^^ finns i sthlm också.

Massa kramar! Tänk på mig på nyår när jag står vid pyramiderna och svettas ansiktet av mig :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker oxå om smycken! de är mina bästa vänner.

Anonym sa...

Hej, vet du när du har anatomy provet i Cluj?
Hörde att första års elever iår har en facebook sida. Kanske du har den:)?

Vi ses i cluj

Ano

Anonym sa...

Hej hej, jag har tyvärr ingen aning. Ska läsa anatomi efter sommaren igen =)) Kram

Skicka en kommentar